Obserwatorzy

My visitors

wtorek, 2 sierpnia 2011

Różany komplet/ Rosses

Na cudownym forum Kraina czarów  mieliśmy kolejną wymianę. Tematem były róże. Ciężko mi było, szczególnie że wylosowałam niezmiernie zdolną osobę. Ale spróbowałam się zmierzyć z fachowcami.Oto efekt:

District Forum for the wonderful magic we had another exchange.The subject was roses. It was hard, especially that drawn a verycapable person. But I tried to deal with professionals. Here's the effect:



Wszystkie różane obrazki pokryte crackle accents











3 komentarze:

  1. Same cudności :) Twoja partnerka już sięchwaliła u siebie - naprawdę piękne rzeczy jej podarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny komplet!!!Az sie rozmarzylam....strasznie sie mi podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Taki komplet na dodatek różany to ja bym chciała ^^ taaaka ilość róż - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń