Obserwatorzy

My visitors

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kurs na tort/ The course on cake

Zrobiłam ten kurs w trakcie tworzenia pudełka. Jest to mój pierwszy kurs więc proszę o wyrozumiałość.

Pudełko jest duże 10x10 cm po rozłożeniu ma 30x30 cm.

Zaczynamy od przygotowania sobie szkieletu tortu. Ja używam ostatniej strony bloku technicznego. Wymiary wypisałam na każdym szczególe.

I took this course in the making of the box. This is my first course so please bear with us.

The box is a large 10x10 cm when unfolded is 30x30 cm.

We begin by preparing a pie shell. I use the last page of technicalblock. The dimensions I wrote to every detail.



Z boku każdego paska robimy 1 cm zakładki, zaginamy i robimy ząbki.

From the side of each strip of 1 cm we bookmarks, and we bentteeth.

Paski przyklejamy do kółek- jest to etap dość mozolny, bo musimy czekać aż klej zwiąże się z papierem

Strips glued to the wheel-this is a fairly arduous stage, because we have to wait until the glue binds to paper


Następnie przygotowujemy zewnętrzną stronę do oklejenia szkieletu. Ja użyłam koloru kremowego i różowego.

Then prepare the outside of the skeleton. I use the color of cream and pink.


Następnie oklejamy tak, aby wzór z dziurkacza wystawał poza brzeg kółka, będzie przytrzymywał ozdoby.


Then glued so that the pattern of punch protrudes beyond the edge of the wheel is held in place ornaments.



Następnie sklejamy górę i dół ze sobą


Then glue the top and bottom together



Teraz następuje najprzyjemniejsza część- ozdabianie. Wszystko zależy od waszej inwencji i oczywiście od okazji. Mój tort jest na urodziny. Miał być z motylkiem.

Now comes the most pleasant part-decorating. It all depends onyour imagination and of course on occasion. My cake is a birthday.He was to be with a butterfly.



Po ozdobieniu przytwierdzamy go do pudełka.

After decorating him fix it in the box.


Tak prezentuje się całość.



That presents a whole.









6 komentarzy:

  1. Świetnie! Bardzo podobają mi się Twoje torciki, dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny kursik. Napewno kiedyś skorzystam już sobie linka zapisuje, by się nie motać w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kursik super! Na pewno skorzystam :)
    Pudełeczko oczywiście śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. torcik z pani kursu jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń