Obserwatorzy

My visitors

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Mały misz-masz

Żeby nie było że nic nie robiłam cały weekend :-)
Zrobiłam notesik dla fana Shreka ,książeczkę dla 3,5 letniego fana aut-bez ozdobników bo wiem co by się z nimi stało :-) z autopsji.Oraz przepiśnik dla mnie bardzo na szybko ponieważ przeszłam na dietę Dukana i potrzebowałam coś do spisywania przepisów z forum na wizażu.Ma masę niedociągnięć ale ciągam go ciągle do kuchni więc wybaczcie :-)








No i muszę się pochwalić-wygrałam voucher na 20$ na zakupy w Simon Says Stamp  kartką z piajnym kurczakiem :-)!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Gratuluję!!!!!!!!!!!!
    To teraz będą zakupy ;)))
    Misz masz świetny. Jednak faworytem dla mnie jest przepiśnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Teraz to troszkę "poszalejesz" z zakupami :)
    Rewelacyjne notesiki. I tak jak wspomniała Kati przepiśnik jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń