Obserwatorzy

My visitors

czwartek, 2 września 2010

Blogowa zabawa

Zostałam zaproszona do zabawy przez vairatkę i lillavati.

Zasady są proste:
- napisz, kto Cię do zabawy zaprosił,
- wymień 10 rzeczy, które lubisz,
- a następnie zaproś do zabawy kolejne 10 osób i poinformuj je o tym w komentarzach.


No cóż myślałam 2 dni.

1-moja rodzina zawsze i wszędzie na 1-szym miejscu

2-kaaaartki i wszystko co z sobą to niesie-nie ma mnie i jak to powiedziała moja przyjaciółka-zmienia mi się twarz i  promienieję

3-zaaaakupy internetowe przydasiowe-uwielbiam

4-robienie zdjęć i obserwowanie otoczenia

5-filmy

6-książki ze wskazaniem na sagę zmierzch

7-ciepła kąpiel w pianie z książką w ręku

8-góry-uwielbiam i kiedyś na pewno zamieszkam w Zakopanym.

9-tęcza-zawsze sprawia że zaczynam marzyć.....

10-misie Me to You-mam całkiem fajną kolekcję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz